sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tanja Laan - WaarBenJij.nu sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tanja Laan - WaarBenJij.nu

sydney

Door: Tanja

Blijf op de hoogte en volg Tanja

31 Augustus 2015 | Australië, Sydney

Nice and easy mate! Waarom zou je je nog druk maken, dat was al heel snel duidelijk hier! Heb een heerlijke vlucht gehad, lekker onderuit gezakt met drie stoelen! Even kunnen bij tanken van Hong Kong. Alles gezien bij border security, stressen voor niks.. Kon zo door lopen! Even wat eten halen en al snel werd ik aangesproken door Joah, komt ook uit Amsterdam en was ook opweg naar Collaroy! S' avonds kwamen we aan bij het hostel en werden we een beetje rond geleid. Ik deed de deur open van mijn kamer 313 en gelijk zag ik me kamer genoot, samen met een jongen, jawel seks hebben... Hopaaa welkom in Sydney!! Spullen heel snel weggelegd, dan maar het hostel verkennen. Al snel kwam ik een super spontaan meisje tegen, Mirte.. Dat was gelijk ook mijn andere kamergenoot, dus moesten we beide wachten totdat ze kamer weer 'vrij' was! hihi Op de gang kwam ik ook Nick en Vera tegen. Al met al dus een gezellig eerste avond!
Dag daarna ging ik samen met Joah onze bankzaken enzo regelen in Manly, gelijk daar de ferry naar de stad genomen. Met een prachtig uitzicht van de harbour brug en het opera house, jawelll bestemming weer zeker bereikt!! Lekker ergens koffie gedronken en even getrakteerd op een gebakje. Joah is barista en dus een primaa combi! S' avonds gingen we eten bij het opera house, wat een uitzicht!!
Volgende dag hebben we een heel mooi wandeling gemaakt in Palm Beach samen met Mirte, Joah en Rens. Terug in ons hostel hebben we een simpele pasta gemaakt, net Don Bosco hierzo ;)
7:00 am een lekkere wandeling op het strand gemaakt en ook op het strand gegeten. Wat een rust, heerlijk!! Daarna gingen we Manly weer in, om een paar tours te boeken. Hele dag mee bezig geweest, wat een gedoe! Maar vliegticket naar Cairns is geboekt!!
In Collaroy was niet heel veel spannends te beleven, Joah en ik gingen de volgende dag meer naar het centrum verhuizen! Want zo simpel kan het natuurlijk zijn.. Vind ik het niet leuk, dan pak ik me tas! Nice and easy mate ;)
Dit was veel beter, lekker op loop afstand van de stad! Deze middag zijn we lekker door botanic garden wezen lopen en s'avonds hadden we ons aangemeld voor een bbq in het hostel.
Heel leuk clubje deze avond ontmoet en gingen gelijk met z'n alle uit in Sydney. Volgende dag lekker beetje uitbrakken en het was toch niet al te best weer, dus zijn we lekker naar de bios gegaan haha straight outta compt. S'avonds lekker sushi gegeten en nog met het clubje van gister in het hostel wat wezen drinken... En dan konden we weer onze tas inpakken.. Op naar Cairnssss!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

27 September 2015

Agnes Water (1770)

18 September 2015

Airlie Beach

14 September 2015

Mission beach & Magnetic Island

06 September 2015

Cairns

31 Augustus 2015

sydney
Tanja

Rondreizen door aussieee Down Under en Azie!

Actief sinds 06 Sept. 2015
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 2194

Voorgaande reizen:

06 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: